2008年3月5日 星期三

"安拿's b'"

話說尋晚收工xx話佢唔c服,一收工返屋企就要即刻訓,飯都唔食啦咁.



咁我就趁呢個大好時機去出出血啦!!



仔b D和牛又食晒啦.決定左去又一城血拼



首站去LOGON買日用品,見到敗家龍虎榜近期好紅既煮飯仔用品.但唔係KITTY的



吸蛋果個有大象型,BEAR BEAR型 兔仔型,吸麵包果個就有小熊維尼,鋼牙與大鼻(但係細既)



神奇地就係一心想去出血點知,只係買左D日用品就閃左....



有D唔死心.出左門口向右手邊大斜角望過去,agnis' b

買d cake都好!!!!

買左1打mini cake,跟住個經理係我臨走既時候比左一張卡卡我

經理話呢張係買buy one get one free卡 3月尾前用就ok啦!!!

買mini cake or whole cake/tat都得,但一定要同一日拎

不過無問佢點解會無啦啦俾一張我,因為上個月我去買生日糕糕佢都無俾我

點都好啦!!下星期係妹妹既生日我地已經book左船出海.我地好多人去呀,岩岩好有得買一送一
仲可以要一個cake 一個tat咁都得呀!!!

正呀!!!!!!!!!!!!!!!!!
但我要邊個款好呢.......個個都咁好食........
跟手去cova食完野,再去超市買左d和牛俾仔b就閃左返屋企開新玩具俾貓地
p.s.尋日和牛加左價,亞姐話可能水尾- -

沒有留言: