2008年3月28日 星期五

爆笑的意外

尋日收工返到屋企無耐,係樓下硬係聽到D好怪既聲,
似飛機引擎聲,又似唔知爆左一D有氣噴出黎既聲.
坐左一陣都仲有呢隻聲,我就開始原樓梯向上搵........

原來係由1/F 3貓豬房到傳出黎...我即刻諗到係咩響啦....

嗱嗱聲入去睇睇,原來真係個吸塵機著左....(3貓豬係好驚吸塵機架)
係吸塵機既大斜角就係貓樹(我棵貓樹有3個瞭望台的),3貓豬一人BA一個瞭望台,3個都一模一樣咁用咖菲貓做錯野既眼神加好驚既樣望住我,我梗係快手熄左個吸塵機先啦.
點知一熄...班傻豬即刻扮無野!!!!!!自行解散....(人地諗住影底佢地個傻樣加MA!!)

意外就係我唔記得蚊電,好彩係我返左屋企佢地先開的.

沒有留言: