2008年3月23日 星期日

cat show on 22/3/2008


佢好驚驚呀!!!


呢隻都係好驚青



Glamorous同埋仔B



爆冷跑出!!!



仔B既RING 1




仔B:人類猛話我眼靚!!!!





呢個小朋友我影佢既時候猛震!






我同日本伯伯都一樣好鍾意佢呢!





呢個係我同仔b既第一個show!
雖然我同仔b分別都唔係第一次參加比賽.
但由於我係第一次參加有紙既組別,唔再係家貓果d去玩玩下.所以都有d緊張.
而仔b係第一次咁樣衰去出show,眼又發炎,又換毛中........好肉酸呀!!好彩!都one show PR左!!
雖然我到宜家都仲傻下傻下,唔知到底尋日呀仔B既成績係代表D咩野,但我尋日只係一心想ONE SHOW PR我就已經好開心啦!


好多謝DAISY,TRACY,林生,LOUIS幫手,我傻傻下咩都唔識.........以後仲有大把野要煩你地呀,希望你地唔好介意啦^^

係到都"公起"Glamorous榮休,雖然斷左1個,但係黑面神手上拎到花花直情係 爆大冷50賠 跑出

今次幼貓同絕育貓組夾埋都唔係好多貓貓,所以都唔係影左好多相. 但我地香港既異短真係好靚呀!!








1 則留言:

匿名 提到...

呵呵..恭喜仔B 1 show PR ,仔B年紀細細仲要不在狀態都可以拿3個ring 2nd Best of Breed 和 1個ring Best of Breed.算叻仔架la:)