2008年3月11日 星期二

唉~~~~~~~~~~~~~~~~!

睇完honey個blog唔係好訓到tim- -!!
諗諗下我個2隻狗狗都老了.........
一隻8歲一隻9歲lu...
等學曉左傳心後一定要同佢地講講數先....
唔再係我間房周圍屙就俾佢地入房同我訓.....

真係覺得佢地年紀就一路大,智商就一路細.
超級小朋友脾氣............
大果隻8歲前都唔曉吠架(曾經認為佢係啞架),搬左黎之後就同隔離屋隻野狗學曉左吠.
8年一次過大解放,係又吠唔係又吠,好似好得意咁......
仔呀,你仲可以吠多幾多年呀....?

2 則留言:

匿名 提到...

睇到大家講Animal Communication, 再睇埋honey同埋jess個blog, 搞到我又好想讀添, 不過好似你咁講, 貓地對我有好多要求同投訴...咁我點好呢?? 都好似好矛盾咁, 唔知點好~~
我頭先打左電話去問, 而家最快都要5月17-18日先可以讀, 其他full哂lu~~你點啊? 有冇諗住去讀?
唔知仲有冇其他貓友讀左呢? 可唔可以分享下.

pui wah 提到...

我報左5月的10-11日既班了,點驚都好都仍然好想同佢地傾計哦