2008年3月1日 星期六

animal communication

animal communication
第一次真正見識到佢既威力就係有貓友的貓貓走失左,另一位貓友用animal communication 教貓貓返屋企.....
當時見到呢件事就心諗,真係好啦,可以同貓貓溝通........唔知係咪好似外國果d咩通靈咁既意思呢?
直到日前我到貓友既blog度見到原來animal communication 係有得學架!!!
再上網搜尋過資料,發現學呢個唔係咁難,同埋都唔算係貴.但唔知點解就係搵唔到係邊度學既呢......
當我好想去學既同時,我就開始好認真咁諗.....如果我真係學曉左...如果好似honey咁,貓地狗地對我有好多要求同投訴...咁我點好呢??仲有可以傳心,咁點解我同佢地傾計,貓地狗地都唔so我既......
叫佢地做d咩..佢地都係唔理我既呢= =!!

5 則留言:

honeymeow 提到...

pui wah

終於搵到你個blog, 我覺得學animal comm 係我地去學聽貓地講野, 但其實貓地狗地係一早明晒我地d 話架)))

你睇下 rosina 個web 丫
http://rosina.wordpress.com/

我學左之後, 雖然唔係隻隻都傾到, 但聽自己個兩隻真係快d好多, 有d朋友貓d答案仲好好笑tim 呀

pui wah 提到...

THX honey!!我打左去問啦!
佢話最快要5月先有位
但當我睇到有學生話,上堂喊到收唔到聲...我就有d驚驚.....我好眼淺嫁= =

菲菲 提到...

第二日part B講離世動物時,眼淺的話,真係好易喊!!不過就係要學懂看開,佢地係時候要走的話,就要走....

Unknown 提到...

我都報左名5月10-11個班

Carol 提到...

我今日打去,4,5月都full左,所以報左6月..
我稔我一定喊硬~~~