2008年7月28日 星期一

叔公走了.........去到新主人到要乖乖地呀!!

岩岩收到叔公call我
聽得出佢有少少唔開心
26號完左show無同你講bye bye 係因為怕我會唔捨得你.
下面係對話內容:
叔公:媽咪..我好掛住你呀....(feel到佢想喊)
我:我都好掛住你呀.
叔公:我好肚餓呀....(死仔淨掛住食)
我:咁下次果個姐姐俾野你食(我俾左新主人個樣佢睇),你要食晒佢啦.佢俾果d同我平時俾你果d一樣嫁..
叔公:哦(感覺有d敷衍)
我:你唔食野會病架,你病左我會好擔心.最多我寄多d罐罐俾你食丫
叔公:哦!都好...
我:咁你要乖啦,去到姐姐到要乖乖地食多d野.咁你悶或者掛住我就call我傾計lor...
叔公:都好既....我好掛住你呀...我好掛住你呀.......我真係好掛住你.....

傻仔.....希望你個新主人真係會好好對待你啦.....

3 則留言:

Oolong 提到...

睇見都feel到好心痛

匿名 提到...

好感人、好想哭......

Jess 提到...

哈哈~~整個紙版的你寄比佢啦~~
一解相思之苦嘛!!!