2008年7月13日 星期日

貓友聚會

好可惜無帶相機影相相呢!!
睇下邊個快手d啦!好想睇相相呢!!
唔理食物大家o唔ok :p
但一定係愉快既一晚.
後記得得好飽好飽...但返到黎就又馬上開工同3貓沖涼.....
宜家都消化得8899了

為左貓展告急.我決定出多一隻家貓啦^^
呢排呀女狀態好d....仲有針針都齊.唔使臨急先黎打針針.
一於咁話啦^^

3 則留言:

Ah duck 提到...

果然係好介紹,overall都好OK,我都食到好飽,甜品都只係食到一啖Tiramisui

pui wah 提到...

哈哈!!我都係一樣食到一啖"提拉尾騷"!!
介紹多間好野俾你地去食.9龍城 侯王道11-13號地下 "小店" 呢間野一條街有3間的.要去最大果間鋪先係食飯的.細果2間係食甜品的. 推介乳鴿意大利飯!!仲有so皮焗青班!!正到暈呀!!甜品好多都好好食.....正正正!膽固醇萬歲!!!

Carrie 提到...

好好味丫! 我好like個Pizza ... 謝謝你既好介紹 :-)
我地都係星期日同貓地沖涼 ... 不過, 沖左兩隻咋, 下週再努力 ...