2008年7月14日 星期一

發功!!!

因為告急!!我就發功問下d主子咩意願!!!
仔b無得揀,唔洗問佢啦!!
piano先啦!!!
我:pian你想想去出show呀???
piano望下我....喵嗚!喵嗚!表示都可以既...呢個時候青雲就用個身係咁high我....
用個頭係咁擦我......表示好想去!!!
亞咩就哩埋左...佢好似聽到show都驚咁.....
青雲幫你沖完涼之後先發現你唔得去啦....你換毛換得好緊要呀!!最重要你沖涼好唔合作呀!!!!
甩毛甩到成隻街貓咁呀!!我帶唔出手..........下次啦!下次我一早準備keep得你靚靚先啦.
piano難得你咁大方!!!!!!!
以上發功係面對面的哦

1 則留言:

匿名 提到...

piano叻女,記得到時叫你阿媽同你扮靚靚哦:)
呵呵...多謝支持哦