2008年5月7日 星期三

影開又影下貓地啦~~











long time no see la!!!
趁影開又影下咁啦!!!


係得食野先影到佢地3隻貓豬








因為以下呢位小朋友佢停唔到落黎。唯有影短片啦,佢宜家4個幾月大
係我呢個鵝肝醬中心的代言人。

6 則留言:

菲菲 提到...

新代言人!!!未介紹喎!!!呢位靚仔(女?)點稱呼呀?XDDD

pui wah 提到...

佢就係渡假村住客3叔公^^!

Wan 提到...

鵝肝醬中心幾時再招生?記得通知聲,我又報名!

匿名 提到...

見到啦,仔b真係越大越靚啊,
三叔公成隻馬騮托世咁.真羞家...
多謝鵝肝醬中心肯收留佢.3q.3q.3q...:)

黑頭 提到...

咁耐你都唔影下棵樹既....我想睇下有幾大XD

pui wah 提到...

wan:
open呀!長期開放,你d貓唔怕凍就得啦!
ree:
棵樹宜家同我原先果棵結合左..
太長....要得閒搵支wide黎影影先
其實想影好耐...但又唔得閒好耐...
呢個星期原本得閒,但要返傳心,個人散晒啦
等我挑走d懶蟲先...仲有3隻貓未沖涼....
仲有2間貓房要大掃除....
仲有我想訓3日3夜唔起身......