2008年5月4日 星期日

完成壯舉






就係幫3隻貓豬沖涼啦!!!!!
周身骨痛= =!!
又換毛了......甩超多毛....
事後清潔仲慘過沖3隻

後記:原來我果3隻老野係唔驚風,唔驚水,又唔驚風炮的!!
今次大家都好合作,平均每隻貓貓都係用左我個半鐘左右.
奇怪係..唔知點解貓地d毛有打結,但我每隔3,5,7日就同佢地梳毛的.......
係太長or太厚呢?
青雲的黑好似唔係好得.....可能下星期再用佢再做一做個色先得...
定係轉black n black 好呢???
一沖之下先發現,如果照比例黎講最肥既原來係個女......
ray.我個女似海龜多d






似嗎??


一手"立"風機加風筒示意圖!!


4 則留言:

菲菲 提到...

一隻個半鐘. @@ 勁!!!

Carrie 提到...

PIANO似海龜@@ ... 影張相仔睇下 ...

pui wah 提到...

菲菲,
係呀!吹仲快過沖!!
沖係goop>洗潔精>沖涼液>做色>after barth>浸清水
irsh沖涼盤好好用!!
我一手"立"晒風筒加風炮(遲d post示意圖)
佢地又好合作播,so超快!!
carrie,
由其d紋勁似你post果張海龜相,
我今晚睇下影唔影到高抄先

Oolong 提到...

打孖上!! 勁!!! @@''