2008年1月4日 星期五

everybody no. 1 yo!!!!!! 劉華演唱會!!!!!

尋晚睇左啦!!原本我都唔係佢既fans,我更加無迷任何偶像既習慣. 但尋晚既表演睇到我好如痴如醉哦!!
劉華好野!!
早知帶埋部大機去啦...........咁多人係到用大機影相相= =
仲要影完就係門口print出黎賣.....一套6張$50-(真係明目張膽)
我坐握手位的.但我無埋去握手.費事比fans踩死......山頂既朋友都落埋黎.驚驚!!!
同行既朋友仲興奮到成支閃棒飛左出去...
唔知點解呢,次次睇親演唱會一到ending就好似生離死別咁既 :_:
我都有d唔係好捨得走......
又2點先返屋企=_=好眼訓

1 則留言:

匿名 提到...

劉華醒,劉華勁,劉華無得頂