2008年1月22日 星期二

駁髮

上星期6本身諗住去電髮.但係去到saloon見到好多人都係到駁髮............搞到我pat pat痕tim......
就係咁就坐左6個鍾啦..........
6個鐘有咩成果?個成果就係我今晚收工會去拆晒佢!
唔係因為唔好睇,老實講效果唔錯.但如果要咁痛苦去換效果我情願慢慢留長!
駁左幾日,就訓唔到幾日,成個頭皮痛到呢!!!!!!!
洗頭仲大單呢!只有4個字"無從入手"
我覺得咁搞法我可能會變光頭=_=!!

2 則留言:

Carol 提到...

hehe)))兩年前都試過,駁左30束,我好你dd,都捱到成個月,不過真係好難頂,最慘"kick"住哂,成餅野...以後都咪攪

pui wah 提到...

哈哈!我捱左3日only