2008年12月9日 星期二

再黎 濟洲~~~~

唔知個牌想講咩呢?!

呢間係韓國人傳統既屋企!呢間屋有人住嫁!

同xx去摘大個吉!!!


呢到就係 拍all in既地方
唔記得叫咩名.....
但好靚!好多新人係上面影婚紗相!

有油菜花田呀!


呢個係城山日出峰既側面
唔知做咩無啦啦有2隻馬係到......

呢到就係樂天酒店既後花園
就係拍藍色生死戀
宋慧喬做果間酒店....
我果個唔成團係差幾百蚊住呢間酒店呀!!!
激死我啦!!!!!!!!!!!!!!


到首爾lu!!
因為首爾日頭係行街,入黑先有d野值得影!
但架dc唔生性.........
所以首爾只係影左好少相

呢個就位於愛寶樂園 係號稱全世界最長既過山車
要3分幾鍾先行完一圈,木做既.最斜果個角度有成77度嫁!!!
xx驚.....無得玩!!


樂園內有野生動物區

bear bear呢個post叫做sexy post!!!

呢隻就係會浸溫泉既馬騮


華克山裝賭場....
入去行左個圈....
一鋪都無賭過,d錢拎黎買野好過!!!!

呢隻係一間餐廳入面既狗狗.
呢隻狗狗好醒嫁!
仲好乖tim ^^!!


完!








2 則留言:

Oolong 提到...

xx驚.....無得玩!! <--- 你想玩?

我對過山車有超恐懼..

pui wah 提到...

係呀!!!我同我妹妹都係機動遊戲迷黎嫁!!
但我唔玩得海盜船LOR!!