2008年12月8日 星期一

返黎啦!!返黎啦!!

相相後補
先講講成個假期先!!
我帶住腸胃炎去到一個辛辣既國家.........
帶住感冒返黎.........
實在係大殺風景!!!
多謝xx無微不至的照顧!!
全程做我亞四.........哈哈!!爽死!!!

又一次証明人係意志力薄弱既時候係會按唔住個銀包!!
人參粉: $3xxx- 一盒!!!哇!6年參....買一盒送一盒,又送雪花x人參面模.又送好多好多野!!
一盒雞精咁大既膠囊裝人參粉+埋d 贈品變到降落傘咁大箱!!好抵好抵.......
護肝冬虫夏草:$2xxx-又係同人參粉咁上下既 賣相....好抵好抵.....
就同一田 1折咁....付款區隔離整個後悔區......
激死!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

酒店係濟洲就真係差lor....有d團友用惡劣黎形容.......
俾蚊蚊咬到我死死下......唔知點解咁凍都有蚊既呢?!
返到首爾既酒店就真係好唔錯.因為我地住商業區..又或者係因為同早2日既返差太大
所以覺得好好......
如果有朋友想去韓國.如果想坐零晨機.真係要好好考慮下...原本飛韓國係4個小時左右.
如果係零晨可以快半個鐘.韓國時差1個鐘咁去到就係當地4:00左右
到左都幾半條人命下.....訓到3個小時左右就俾人叫醒又要行黎行去.拎行李,過關之類...
咁早未有車(得的士)坐嫁!!要係機場坐到6:30-7:00先有車...
我地飛濟洲係要等到7:00轉巴士坐1個鐘車到內陸機場,坐一個鐘機先到濟洲......
我坐果班內陸機好唔得.....個機c降落好有問題...(可能有氣流)本應咁既機轉車 車轉機係好好訓先岩
係果班機上我不停被fing醒.最後landing我嘔呀!!!!好彩之前眼訓一直無食野......如果唔係個嘔吐袋應該係唔夠用!!!
經一事長一智,如果要成日坐車同坐內陸機我都要食暈浪丸...
總之我就日日抱住支白花油同個藥包過左我呢個假期.....
待續.......................

2 則留言:

Oolong 提到...

咁番到有無睇e生丫? 好好休息丫~

pui wah 提到...

thx^^ oolong!!
神奇!回程飛機上已經感覺良好!!!
開始好想食石頭飯!
坐大韓機呢 飛機餐係有拌飯揀嫁!!!

回程食左2個!!!!
正正正!