2008年2月25日 星期一

白貓王子裝




奶媽話仔b又甩心口毛呀!!要帶星巴克既濾紙係頸到。我好好彩地搵左3間星巴克就搵到啦!!不過有個小小既搞笑位,以下係我去第一間度搵既時候同店員既對話- 


我:唔該有無平腳濾紙呀?


店員:吓!?(好似好驚訝咁!)


我:濾紙呀!


店員:我地呢到無栗子賣嫁!


我:(笑死左!!)


後尾我先知要講濾紙既洋名店員先知係咩黎= =!!


但我明明講左要平腳濾紙架,可能佢諗緊平腳栗子
p.s.仔b好有果d咩咩路易十幾果d feel呀!!

1 則留言:

匿名 提到...

哈..哈..哈..笑死人了..仔b
仔b真係好有王子feel喎^0^