2008年2月22日 星期五

去飲!!!不吐不快!!


話說尋晚係爸爸一個老朋友嫁女.我同呢位叔叔都幾friend架.耐唔中都飲下茶,食下飯咁,我同佢個細仔都好好朋友架(可能大家都鍾意車同埋養寵物),但就從未見過佢尋晚出嫁既大女.但據聞(有時聽呢個叔叔呻)話呢個女都幾仆街,佢做過最仆街既事係-細個既時候(當時約15,6歲),因為佢唔乖俾叔叔招左佢一巴,佢立即打999報警,差人黎到話呢d老豆教女既野,佢地理唔到,當時佢呢個女好堅持要告佢老豆..........結果叔叔俾人拉左上差管....
唔知幾時開始結婚搞到好似做show咁,好似d得獎歌手講感受.

尋晚見呢個女仔係台上致謝詞時,講野有文有路,仲好似好真心咁多謝佢爸爸,仲喊晒咁,(當時我心諗:佢都唔係咁差丫,可能之前係年少反叛,不過呢個新娘大過我好多嫁.搞到我都有d眼濕濕....)

其中一段謝詞係有關佢老公的,哇呢段佢喊到幾乎失聲.大約內容係話佢老公好很非常鍚佢,每次係佢趺倒既時候都扶持佢,something like that........最後一句我只聽到係話佢老公俾左好多正面既訊息佢咁啦,好一個正面訊息呀!!!!

到散水既時候,新娘過黎影相,點不知個新朗哥隔住一張台既距離望住我笑笑口咁同佢老婆講:哇!咁肥既!個新娘望一望我再望佢老公話:係啦!!跟住2個一齊係到笑.我全程望住佢地2個,佢都全程回望我,可能佢地覺得我聽唔到.
果然3歲定80,細個仆街就係一世仆街,我都好相信物以類聚.狗係改唔到食便便的!
你要發表我係你心目中既意見唔緊要,唔你唔好咁望住人陰陰濕濕自以為細聲講大聲笑好有型咁啦.
你好似想俾人知你唔鍾意係人背後講壞話,唔緊要嫁,一係你大大方方咁黎我面前同我講.我好樂意回答你對我外表既意見.

我即刻諗起正面訊息呢4個字.無錯,我係肥,但肥係有得減,但樣衰同埋食便便狗係無得改的!!!
我都無笑新娘女生男相仲要化濃裝啦!我都無笑新朗哥成個大陸哩咁既樣仲鍾意人妖啦!!我都無笑你個場佈置到好似巴堤雅人妖歌舞團咁既feel啦!(唔怪之得鍾意人妖)























3 則留言:

Oolong 提到...

唔好嬲, 唔好唔開心..

'人必侮人而後人侮之'

辱人者自辱, 佢地只係羞辱緊自己.

pui wah 提到...

唔算係嬲,只不過係覺得佢句正面訊息馬上見效!!

匿名 提到...

唔好同呢d無知既人一般見識...