2010年1月3日 星期日

goodbye 2009

過去既一年都係忙碌中渡過...忙到俾xx投訴..忙到俾爸媽投訴..成日都唔見人
一日訓得果4-5個鐘...諗返都覺得自己真係好西利

亞仔係2009年正式返k1啦~~可能之前有返過學前班 所以都無扭計果d
開學一個月已經搭校車啦.好叻仔^.^ 加上學校係用玩黎教小朋友野 功課唔多 上堂好開心
佢都好鍾意返學
..亞仔可以獨立d 唔好裙腳仔 呢個係我畢生既願望

2009年朋友多左 重遇舊同學 對我意思好大
原本以為自己就係好似一個c9咁生活落去
估唔到因為養貓為我帶黎好多野
當然係正面既野啦 成個人都開心左好多
為我沉悶既生活帶黎左好多志同道合既貓友
更難得既係 我地呢班貓友都好好玩 好岩key
次次出黎都笑個不停 嘈到嘔

2010年都係平常心
個人都無咩要求.....希望可以清閒少少.
俾我同朋友 貓友 多聚聚 做下貓色魔咁啦
貓地健健康康 家人和睦 開心就夠了
重點:一日要訓到8個鐘
是非遠離我~~~~~~~~

3 則留言:

菲菲 提到...

一日訓八個鐘?我都想呀!!!不能我知無可能....但願我能一點前訓都好好了!
是非遠離你 ... 一定得的,記住問聾耳陳借對耳,乜都聽唔到咪得囉!!!
祝願望成真!!

Ah duck 提到...

開心就好la,keep it up!

Carol 提到...

大家甘話!!!