2009年4月8日 星期三

今個賽季完滿結束!!



open class ( One Show PR )


果時成個甩毛雞仔咁!!!wakakakka






( One Show Grand Premier )
ring 1:絕育貓第5名 ( Ms. Yayoi Satoh )

大個左仔d啦!!!





ring 1:絕育貓第9名 (Mr. Allan Raymond)
ring 2:絕育貓第6名 (Mr. Bob Zenda)
ring 3:絕育貓第1名 (Ms. Diane Dunn)
又再大個仔d


ring 1:絕育貓第3名 ( Ms. Ellyn Honey)
ring 2:絕育貓第6名 (Mr. Gary Veach)
ring 3:絕育貓第8名 (Ms. Rachel Anger)
呢場係岩岩病好!!!之前有少少cat flu

best cat@Yayoi satoh
3rd best cat@Gary Veach
10th best cat@Kayoko Koizumi
best cat@cheryle u ron
best cat@Liz Watson
3rd best cat@karen lawrence
best cat@ Roger Lawrence
and the best cat of permiership in this show
如無意外仔b就會係一個season 5埸show 由open class到完成dw
好多謝所有judge喜歡我仔b!!!由其係 liz watson & gary
gary 仲幫我帶眼鏡tim呀!!
下次影花花相可否盡量水平d呢...下下低炒唔得掂wakakakakakakka
有少少唔開心位lor!!! 因為有2個人俾說話我聽lor!!
2個人加埋都過百歲嫁啦!!!真係超低能!!
貓靚唔靚係judge話..唔係我講就係...
由仔b grand左呢3個人就一直聲氣多多!!!
內地人真係無水準!!
仔b未grand前佢就四圍講話佢隻貓無對手!!
仔b grand左anna果場佢食白果又四圍同人講仔b係病貓...病貓都拎出黎show
今次呢個show成績咁好佢又話因為佢黎唔到!!!
有一個ring我仔b拎第一佢隻貓拎第2 有人弓喜佢 佢大大聲係到個show ring到對住我講:
車!!由尾數上黎第2有咩咁叻呀!!尾數上黎呀!!!(亞叔你好幼稚呀!!!我都費事講)
另一個ring 佢隻貓甩左定唔知又係仔b高名次過佢...個女貓主係到講:妖!真係唔抵呀!!有咩理由呀!!
男果個就話:車!黎唔到丫ma!! 我地返去開會!!!
唔知開左咩會呢佢地!!第2日仔b個個ring都入晒...唔通開左個祈福大會!!!
















2 則留言:

Daisy 提到...

呢几個人由我們賽Glamorous時期就已不停地攻擊我們了,那時我們每次聽到都扮聽唔到,想不到他們越來越過份,專做損人利己既事,呢類小人都係敬而遠之為妙...
不要為損人利己的小人不開心,我相信老天爺最清楚...那些口是心非的虛假小人一定會有報應的...
錫錫叻叻仔b,有你咁愛佢是他的福氣。

daisy 提到...

呢個賽季香港只有4場cat show呀,(由PR到告別賽)仔B賽了四場咋~~~