2008年10月20日 星期一

嘻嘻~~~~ 18/10 短毛貓展 成績表

報告如下

ring 1 : 9th best

ring 2 : 6th best

ring 3 : the best cat


多謝奶媽!多謝各位戰友!多謝黎打氣加油的貓友!!!

靚仔b 我錫晒你呀!

靜靜雞話俾奶媽知,其實我對仔b既時間仲多過對住我個仔

我一個星期幫仔b沖涼2次,但我個仔呢.......一個月都幫唔到佢沖涼2次呀!!!

所以已經係對仔b好到加零一嫁啦!!!
thx ree 提供靚相一大張!!!


5 則留言:

匿名 提到...

我當然明白你對仔b既付出,盡在不言中....
仔b今次都算有交待,冇令亞媽失望,錫錫^0^

Fairy 提到...

成績好好丫, 公喜佩華同仔B

Betty 提到...

恭喜仔B , 果然無令人失望, 超班馬

pui wah 提到...

thx^^奶媽,各位靚姐姐^^
下次要再add oil先得啦!!!

daisy呢個都係我對你既交待^^
無白費你breed咁靚貓既心血^^

tracy 提到...

你禁努力, 是你應得既回報, 繼續加油