2008年8月7日 星期四

哎呀!!差d唔記得tim

今次仔b出show目標係GP
好驚險....差D差D就GP唔到呀!!!
都叫做超額完成 ONE SHOW GRAND^^
好彩最後一個RING有個best of all breed先岩岩夠分呀!!!
波斯既"勁爭"真係大...........
今次有1個大花花4個細花花....嘻嘻,大花花雖然無咩幫助,當係特別獎啦^^!!!
仔b GP左我地要努力向DW進發啦!!!
跟住落黎SHOW得都幾密下呀...我地要加油啦!
THX Daisy, Tracy,Melody,Louis,林生..........(呢班戰友無得頂呀!!!)
比賽都係次要,真的好享受過程,享受自己既努力被認同既成功感
多謝daisy交仔b到我手上,教曉我好多野,令我可以參與比賽其中,期望下一次我地可以再創佳績