2008年6月12日 星期四

深圳野生動物園

趁放假又天氣好就帶bb去放眼世界。。。。。。
bb好專心咁去探索新野。。好乖仔呀。叻叻豬!

但睇獅子老虎表演果時我一路睇一路喊。。。。。。。。。
個感覺好強烈。。。。。。。























































2 則留言:

菲菲 提到...

點強烈的感覺?覺得佢地好慘??還是聽到佢地的說話??

pui wah 提到...

我自己一見到就已經覺得佢地好慘啦.老虎俾我感覺到佢地係好唔開心,同時感覺到獅子好嬲好嬲咁,但係d白老虎就俾左唔同既感覺我.由其係企係個波波上面果隻,佢返而好似好enjoy表演既過程,宜企係波波上面果時,佢仲俾左個好得戚既樣俾我睇.佢話佢覺得自己好醒........
有一隻老虎係佢地當中係最大隻的,佢話俾我知佢係大哥,佢唔會做任何動作.而馴獸師係無叫過佢做任何動作.